kizlar 15:30 gibi sızıntı şeklinde suyum gelmeye başladı. hemen hastaneye geldik muayene etti doktor acil sezeryan dedi. takipli hastanemde küvez olmadigi icin doktorumun tavsiyesiyle başka bir hastaneye geldik. ciger gelistirici vuruldu suan takipli beklemedeyiz. sizden 2 ricam var. oncelikle dua tabiki. sonra da bu haftalarda erken dogum yapan annelerimiz varsa tecrübelerini paylassinlar lütfen. cok.endişeliyim. ağlamaktan mahvaldum. bebegim 2300 gr şuan. kuvezde ne kadar kalacagi belli değil. pskolojim çok kötü. 😭