Happybaby11 korkmayın bence benimde bugün kontrolüm vardı 30 hafta ayağının biri görünmüyordu arkada kaldığı için detaylıda gayet iki ayağını da görmüştük onun için hiç kötü bişey getirmeyin aklınıza görünmeyebiliyor ki en iyi makineyi kullanıyor doktorum aşırı detaylı her şeyini net görebiliyoruz normalde