İki akşamlar 32 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim ilçede oturuyorum doğumu yapacak doktor il merkezinde geçen hafta bir gün yatışım yapıldı sonra taburcu oldum erken Doğum riskine karşı burdan nst çekip yolluyorum bugün sol bebeğimin kalp atışı nst de 180 çıktı ildeki doktor serum önerdi onu vurdum sonra tekrar nstde kalp atışı normale dönmüştü benim şikayetim sol bebeğin hareket etmemesi bunun sebebi ne olabilir sizce doktoruma soruyorum sürekli yatış yapalım diyor ama tek gece 500 tl imkanım yok her hafta yatış yapmaya ne yapmayalım yardım lütfen