Alfabetaa bende kendimi çok yıprattım son haftada. 39+5 im. 3 cm açıklıkla sancı gelmesini bekliyorum. Bebeğim için endişeliyim. Sağlıkla kucağıma almak istiyorum. 40 haftayı tamamlayınca ne olacak bilmiyorum. Suyu fazla kilosu da.. akşama kadar hiç oturmuyorum yoruluyorum ama pes etmek de istemiyorum ah ah 🥺