svksym Glakky1 ablamın kızı 4 yaşında bilseydim adını Naz koymazdım diyor o kadar :) ama o öyle de tatlı ama zor bir çocuk gerçekten kök söktürüyor :) herkes öyle olacak diye bir şey yok tabi.
Busra1606 Hepinize çok teşekkür ederim canlarım hepsine bakacağım ben beğensem eşim beğenmiyor o beğeniyor ben beğenmiyorum 🤣
Busra1606 sedaninbebegi12345 evet ama ablam koyacak onu da 🤣 aramız da bir hafta var ikimizin de kız 🤣