Bsra06 walla herkesin görüşü farklı cnm ayıplayanda olur, ayıplamayanda. bana göre bi sakıncası yok ama paylaşsam bzmkler hemen laf eder. çnkü bir keresinde corona ile ilgili paylaşmştm
mllet hala Misafircilik peşinde fln fstk hemen bzm akrblrdan anneme yok işte senn kızın ewe kmseyi almıyor öyledir böyledir konuşmuşlar. laf eden çok malesef.