Erci Kızlar magnezyum kullanmama rağmen belimin karnimin agrisi gecmiyo varmi benim gibi olan 36+2 yim bebeğim iyice aşağı inmiş iki hafta sonraya sezeryan tarihi verdi ama nasil dayanicam
cipiti Erci bende kullanıyorum ama tam geçmedi azaldı biraz dedim doktor azalması bile iyi dedi 😐 çekeceğiz Allah yardımcımız olsun
Vuslat23 Bende 29 um 25te basladi bugun degistim ilaci ins. Bu iyi gelir:( sabaha kadar hangi yana yatsam kramplar agrilar :((((