Tgce_19 korkmayın bende hemşireyim bende de çıktı hemde dışardan dokununca hissediliyor iki tane genel cerraha gösterdim hastane de hiç bir şey olmaz normal doğuma engel değil dedi yok ıkınınca patlar filan diyenler olur siz hemen etkilenmeyin herkesin hep bi fikri vardır hayırlısıyla bebişlerimize kavuşuruz inşallah