Sedae Merhaba anneler doğum yapalı 5 gün oldu hamileliğimde yüzümde gözümde şişlik olmadı fakat doğumdan sonra ödemlerim oldu. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Neler yaptınız
Reyyhan Sedae bende 1 hafta önce dogum yaptim 2 dogumumdada dogurduktan sonra ayaklarim da fena odem olustu şişti sonra geçti zamanla bol su icin
Sedae Reyyhan çok su içiyorum aslında ama inşallah geçer ya lohusalık psikolojisiyle aynaya bile bakmak istemiyorum.