Kızlar bugub devletde kontrolüm vardi 32 haftamdayim ilk nts ye girdim ama sancı cıktı doğumhaneye sevk edildim altdan ebe bakti acilma yok bebek yukarda dedi doktorda istirat et erken dogum olabilir dedi sancin cikmis dedi hic agrim yok gerçi biraz moralim bozuldu ya