Merhabalar bu benim sezeryan ile ikinci dogumum ve ilkine gore daha rahat oldu ama spinal denilen sey beni mahvetti. Hastaneden yaziyorum 😏 4 5 gun bebek hareketleriyle kasilmalar toplanmalar sancilar oluyordu belime ve kasimlarima vuruyordur annem teyzem heo sey dediler bebek yapiyor sanci degil bisey olmaz hastaneye bosuna gitme diyip duruyordu. Bende dinledim gitmedim bugun aslen dogumum olucakti sezeryan ile ama dun dogum yaptim kizim geldi dunyaya. Kontrole geldik hastsneye ntsye girdim hersey cok normal cikti. Bi anda tekme atinca cok agrim oldu ama orada hafif sanci cikti tekerlekli araba ile gidiyorum testlere vs esim goturup getiriyor sanci ciktigini gorunce doktordan bi ton laf isittim. Nerdesin sen sancin varsa sanciya benzemiyo ki dedim ameliyathaneye gonderdi hemen acile alindim. O sirada benden biseyler geliyo boyle akinti gibi 😂 ama tam da belli degil eve gonderse kesin evde doguracagim oderece olmusum farkinda degilim. 😑 sonra onluk verdiler bana giydim sedyeye yatirdi beni bacaklarini ac sonda takcam dedi allah kahretsin cok acidi inanin bana skmayn kendinizi ama kadinin eli cok cook agirdi. Ameliyathaneye goturuldu biri sagdan soldan birseyler takiyorlar inan o zaman rahatladim usuyodum titriyodum neyse ansetezi doktoru geldi. Kadin iyi aslinda benim belde ve boyunda sorun var. Kesinlikle yapilmamasi gerekn islemi belimden vurdu anestezi ayaklarim uyustu igrenc birseydi anlatamam size herkezin olayi farkli oluyor korkmayin kesinlikle. Sonra ameliyata basladilar kesiyorlar biciyorlar anlamiyosun tek anladigin sey kaburganin uzerine basildigi ve mide bulantisi dikislerimi dikmeye sira gelmis koluma bisey igneyle skp koydu. Midem ckk bulandi unutamam. Dikislerimi dikmeye basladi bandajlamis haberim yok. Neyse korkuyorum cikardilar odaya beni karnima bastirdikca canim cok yandi icimden oluk oluk kan geliyodu inanin ilk sezerysnim cok guzeldi ve tek agridigi karnimdi simdi heryerim agriyor sonra bebisle ilgilendim bin sukur