Ozlem35- 7 haftalıkken boyadım doktorum rofle gibi seyler olmadıktan sonra dogal boya sakıncalı degil dedi markası phyto color indirimde yakaladım normalde biraz daha pahalıydı ama suan dada indirimde trendyol da 1 kutu daha aldım isterseniz bakın hep bu boyayı doktorum önermişti banada sizde doktorunuza danısın yinede ayrıca hiçbir türlü kokusunda yok