Arzyndm ben de ilk muayeneye gittiğimde 5+6 hafta filandı sadece kese görüldü. Ben de panik olup sordum tabi. Doktor da daha erken şimdilik bir sorun yok haftaya tekrar gel dedi. O zaman hem bebeği hem de kalp atışını gördük. İnşallah siz de en kısa zamanda güzel haberler alırsınız.