mucizemibeklerken17 Selam kızlar, 10+4 teyiz, dün çamaşırımda çok az leke gördüm. Kahverengi. Bugün de akıntıyla karışık kahverengi leke geldi az bir şey. Herhangi bir ağrım yok ama canım sıkıldı. İlk kez geldi. Yarın doktora gidicez sizce önemli bir şey var mıdır? ☹
Arda04 mucizemibeklerken17 inşallah yoktur bende dünden beri aynı şekilde koyu renk akıntı oldu çok korktum dünden beri 3 hastane gezdim bugün özele gittim şükür bebeğim iyi kalp atışlarını duydum her ihtimale karşı ilaç verdi şükürler olsun kesildi kutu bitene kadar devam dedi insan korkuyo sitres yapma
Asya_Batur mucizemibeklerken17 merhaba canım benim de 3 gündür vardı o lekelenme bende 1 parmaktan az kan da gelmişti bugün doktora gittim eşimle benim kan uyuşmazlığımız vardı hemen iğne vurdular bir PROGESTAN 200 verdi her ihtimal karşı gün de 1 ker fitil olarak korma mühim birşey değildir içini ferah tut büyük ihtimalle sana da PROGESTAN verir doktor
Lulemom Doktor söylüyor zaten önceden lekelenme olur korkma diye. Bende de oldu sonra geçti. Süresi önemli sanırım. Doktorunla irtibat halinde ol yine de zaten yarın kendisi de söyler
mucizemibeklerken17 Arda04 evet insan bi panik oluyor gerçekten 😣 herhangi bir sorun da yoktu. Yarın olsun da hemen gideyim 🙏🏻
Arda04 mucizemibeklerken17 korkma sıkıntı yapma Allah’ın izniyle bişey olmaz 8+3 haftalık sitres düşman ona göre korkma rabim yardımcın olsun kardeşim
Rukiye____ 32+4 haftalik hamileyim ve bende de bugün oldu kortum acaba normalmi yoksa bu haftalarda olan varmi
Arda04 mucizemibeklerken17 rıca ederim aynı olayı ikidir yasadım o korkuyu biliyorum kalbini ferah tut 😉
mucizemibeklerken17 Asya_Batur anladim canim peki herhangi bir ağrı var miydi, muhtemelen progestan verir aynen
Asya_Batur mucizemibeklerken17 karnımın üst bölgesi ağrıyordu arada da kasıklarım gene de ağrıyor şuan iğne yeri acıyor oraları hissetmiyorum bile 😂😩