Merhaba. Bi kaç gün önce covidli doğum yapan varmı diye post açmıştım zaten. Ben bugün 38.haftalik doğdum yaptım sezeryan doğum. Bebeğinde solunum sıkıntısı olduğu için kuveze aldılar. Bende spinal oldum şuan daha kalkmadım. Şuan uzun uzun yazamıyorum ama en kısa zamanda bende hikayemi anlatıcam inşallah.