Selam kızlar, ben doğum yaptım sıfır çatlakla, hamilelik boyunca kakao yağlı vaselin kullandım. 3. Ayda karnım çıkmadan başladım sürmeye, her sabah duştan sonra sürdüm bolca. Son ay da sıkma hindistan cevizi yağı sürdüm ve hiç çatlamadım 🐣 Tavsiye ederim 👍🏻