Merhabalar bende yarın 13. Haftaya giricem bulantılarım gecti çok şükür ama kötü ve istemedigim bir koku olduğu vakit direkt öğürmeye başlıyorum çok zorlarsam kusabiliyorumda halsizlik hiç yaşamadım uyku halimde yok aksine uyuyamiyorum çatı agrım var bel ağrılarım oluyor arada ve kalcamada kramp giriyor kendim iyiyim ama ağrılı bir hamilelik geçiriyorum ilk kızımda daha rahattım sadece o zmanlar halsizlik ve koku hassasiyetim coktu