yasemin333 darlığından yana hiç sıkıntı yaşamadım tek elle açılıp kapanması , ayakta durması, hafifliği sürüş kolaylığı gayet iyi. evet anneye dönük kullanım biraz zor oluyor ama zaten çok uzun süre o yönde kullanılmıyor bebekken ihtiyaç duyarsınız o kadar, hatta joie puset alırsanız bebek arabasının üstne de oturuyo bildiğim kdarıyla size dönük o şekilde kullanılabilir ilk zamanlar. Sonradan bebek zaten çevreyi görmek istiyor