Merhabalar gizli olsun lütfen ben 34+5 haftalık hamileyim 33 haftalıkken kontrole gittim bebeğinin karın çevresinin 1 hafta geriden geldiğini söyledi diğer bütün herşeyi normaldi bende bunun üzerine özel bir doktora gittim ama herhangi bir sknti olmadığını söylediler 10 gün sonra tekrar devlet hastanesine gittim cagirdiklari için bu kez de 2 hafta geride dedi beni doğum hastanesine sevk etti riskli gebelik bölümüne orda bakılacak gerekirse erken-doğum yaptırılabilir dendi başına gelen varmı korkuyorum