Arkadaslar bı arkadasım bugun asılama yapmak için hastaneye gıttı ve ıkı yumurtalıgında da cıkolata kıstı olusmus butun yumurtalıgı sarmıs normal ve asılamayla hamıle kalması ımkansız hale gelmıs ankarada tup bebek yapmaya gıdıcekler bıldıgınız ıyı doktor ve tup bebek asamalarını anlatacak olan var mı 😔