elifinannesiiii 2-3 haftadır doktorumuz %90 erkek olarak söylüyordu down sendromu taraması için yapılan genetik testinde bebeğimizin kız olduğu kesinleşti💗 hem mutluyum hem şaşkın. Haftalardır oğlum diye seviyordum karnımı hep🙈
[silindi] elifinannesiiii Yaa hayırlı evlat olur inşaallah canım. Bende ilk gittiğimde doktor eminim pipisini gördüm erkek dedi. Sonra başka bir doktor kıza benziyor bacaklarını kapatmış dedi. 38+1 deyim. Cinsiyeti tam olarak öğrenmedik. O zamanlar bende şok geçirmiştim. Bide biz oğlan diye hemen her şeyi almaya başladık o biraz etkilemişti bizi.
elifinannesiiii Sum9943 nifty fetal dna testi yaptırmıştık canım ikili test yerine doktorum onu tavsiye etmişti orada cinsiyet kromozomuna da bakılıyor🤗
elifinannesiiii [silindi] benim doktorda pipiyi gördüm erkek olduguna eminim demişti ama yanılmış🤷🏼♀️ Hayırlı evlatlar nasip etsin bizlere Allahım🤲🏼