ElvanFurkan Istanbuldaysaniz zeynep kamilde uzman perinatolog oya demirciye gidin. Yani bana 3.9 dedi hatta bu deri altinda sivi birikmesiyse eger dogumdan sonra idrarla bile atabilir dedi. Yani uzmanligi o kdr biliniyorki Çapaya gittim en eski en iyi doktorlarin oldugu yere benim raporumun oya hanima ait oldugunu gorunce oya hanim ne demisse odur dedi dogdu dedikleri harfi harfine cikti ne eksik ne fazla. Benim bide fazlasiyla anomalisi vardi bebegimin onca sorundu bu kdr net tespiti yapmak ancak perinatoloji uzmanin isidir normal bi kadin dogumcu bu olasiliklari bilemez. Inanin sizi bosuna korkutuyorlar. Evet dusuk sinirda bile down olan var ama tipta bilinen gercekler nettir. Bunlar isin kader kismi onlarda orasiyla ilgilenmez. Hamileliginizi zehir etmeyin uzman bi perinatologa gidin. Oya hanim down riskinde ensede dusme olmaz aksine artis olur. Dusus varsa sorun yok demektir demsti ama benimki artmisti. Allah evladinizi size bagislasin.