Bitter93 abartmadan yiyebilirsiniz ya ,bukadar eziyet etmeyin kendinize ,ben yiyorum cnaimin çektiklerini hafta sonlarını özel yemek günü ilan ettim hatta hem çok yememk için ,hem de eşim evde olduğu icin haftasonunu seçtim 😂
Herşeyimi evde elde yapmayida çok severim zaten ,kararınca yapıp yiyorum yiyin sizde üzüldüm şimdi :)