Madi Merhaba kızlar, iki gündür içim içimi yiyor son adet tarihime göre 20+3 haftadayım ,dün kontrole gittim 21+4 çıktı, bebek iri dedi doktorum 422 gram olmuş. Hamur,tatlı yeme dedi ,sizce normal mi?Uygulamada 20+3 yazıyor değiştirmeli miyim ?
Sibelesn Madi canım benim ilk kızımda 4600 kg 53 cm doğdu çok şükür şuan 2. Bebişe hamileyim çok şükür 19+4 Bugün kontrolde 355 gram çıktı doktor normal dedi yinede yediklerimiz içtiklerimize dikkat edip sadece bebişlere yarayacak şeyler yemeliyiz canını sıkma tombiş bebek daha hızlı büyüyor
Dilarad1 Benimde bebeğim hep iriydi en başından belli 3 hafta onde gidiyordu gelişimi. 4250 kg doğdu 54 cm 🤟🏻
Sibelesn Madi hiç korkma canım çok güzel oluyolar sen yinede hamur işi pilav patates Ekmek yeme bol su iç gerisi Allah’ın taktiri ama bu dünyanın en güzel şeyi sakın korkma korkulacak bir durum yokki
Sibelesn Madi ne demek canım benim Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı hayırlı sağlıklı olmalarını güzel günlerini görmenizi nasip etsin İnşaAllah 💐