Minnosunannesiii Boysmom3 bilemedim koz ne lüzum var şimdi cezvede filan ısıtılıyor valla cahilliğime ver ilk gebelik ya bu ne diyorum girdim netten baktım yani nolduguna
Boysmom3 Minnosunannesiii Yok estağfurullah. Çalışan bir anne olacağım için gerekli olabileceğini düşündüm😊 Bir de sütün veya mamanın ısısının önemli olduğunu düşünüyorum.
Ceylin_2 Minnosunannesiii cezvede ısıtılmaz ama biberonu sıcak suyun içine koyarak ısıtabilirsiniz zaten vücut sıcaklığında olması yeterli
Boysmom3 Ceylin_2 Bazen babası da bakmak durumunda kalacak ben bilemeyebilirim dedi o yüzden bakıyoruz
Ceylin_2 Boysmom3 bazı ateş ölçerler sıvının da derecesini ölçebiliyor 37 derece olarak ölçüm yapıp verebilir yada kahve içmeyi sevenlerin süt ısısını ölçmek için derecelerinde oluyor pahalı birşey değil diye biliyorum onlara da bakabilirsiniz
Boysmom3 Ceylin_2 Bunun için üretilmiş cihazlar varken ve alma imkanım da varken bu cihazı almak bana daha mantıklı geliyor