Kızlar valla psikolojikmen kötüyüm nolur yaşayan varsa yazdın 9 yıl bebişimi bekledim ne tedaviler ne ilaçlar yedim anlatamam 6. Haftamızdayız 13 gündür kahverengi lekelenmem bitmedi acaba kalp atışını duyacam mııi acaba düşecekmii düşüne düşüne vallahi beynimin içi ağrıyo 😔