Deletedmom15262 ya benim çok karışık oldu normalde düzenli adet görürdüm hep geçin ay adetimin bitişinden 15 gün sonra tekrar adet gördüm tuhaftı 6-7 gün sürdü doktora gitmiştim 2. Günü stresten yada hava değişiminden dengesizleşmiştir dedmişti normalde 30 unda oluyodum olmadım acaba o ara kanamam geldi diyemi olmuyorum yoksa bişeymi var diye kafamda karıştı geçen sabah midem bulanmıştı çok kötü dünde beyaz akıntım gelmişti kremsi yoğun bugünde sık idrara çıkıyorum bilmiyorum yani o arada gelen kanamam kafamı bozdu ilk defa adetimden 15 gün sonra tekrar adet gördüm