10Seher10 Esmaaaa_15 valla ben Altuğ bağcıya gidiyorum baya memnunun. Lütfiye hanım psikolojine göre davranıyormuş hastalara. Elbet devlet hastanesinde özel hastanedeki gibi muamele yapan olmaz ama en azından gönül rahatlığıyla kafandaki soru işaretleri sormak istiyor. Hiç aklımın ucundan da geçmedi Lütfiye hanım. Memnun olan elbette vardır 😊
Esmaaaa_15 10Seher10 dediginiz doktor devlet hastanesinde sanirim peki doktorunuz doğuma girecek mi normal mi sizin acaba Lütfiye hanım da şehir hastanesinden gelmiş sanirim bende bilmiyorum nasil doktor 😔😔
10Seher10 Esmaaaa_15 benim yengemin ağrısı vardı. O gün acildeyiz kadın doğumda da Lütfiye hanımdı. Doğum sırasında üslubunu beğenmedim keza yengem de. Ama doğumdan sonra aslında öyle olmadığını belirtti. Ben 16+2 haftalık hamileyim henüz belli değil. Devlet hastanesinde hiçbir doktor doğumunu ben yapıcam diye garanti edemez. Acilde o gün kim doktor varsa o yaptırır. İstediğin sistem özele giriyor ne yazık ki.
Esmaaaa_15 10Seher10 malesef bizde öyle düşünüyorduk 30 haftalık olduk ozeldeki doktor hafsonuna denk gelirse kim nobetciyse o girer dedi benim nobetim yoksa o girer falan dedi saçma sapan neden özele gidiyoruz biz o zamn ki
10Seher10 Esmaaaa_15 Alaatin e gidiyorum ben. Hiçbir zaman o şekilde söylemedi. Gece 3-4 olup doğuma gittiği olmuş adamın. Ben her şey normale gittiği sürece devlette olmağı düşünüyorum. Bi problem olması durumunda özel. O da en son çare. Bence devlet hastanesini gözünüzde korkutmayın. Özelde günde 50 doğum yapılırsa devlette 250 doğum yaptırıyorlar daha tecrübeliler. Elbette devletten memnun olmayanlar da vardır. Bu sadece benim görüşüm 😊
hilal8689 Ben ilk çocuk istiyorum diye gitmiştim. Folik asit verdi smear testi yaptırdı 1 yıl olmazsa gel dedi. 6 ay olmayınca gittim kızdı bu kafayla olmaz dedi. Biraz sert bir üslubu var. Bir daha gitmedim. Normal yolla hamile kalamadım zaten.
Esmaaaa_15 hilal8689 kotu olmus ya oyle davranmasi insan zaten stresli oluyor devlettemiydi siz gittiginizde
Esmaaaa_15 10Seher10 cok haklısınız olmasi gereken o zaten özelini mantığı da o canımı sıktı yani bu haftaya geldim evet devlet de dediğiniz gibi mantikli yani çevremde memnun olanlarda var zaten nöbetçi giriyorsa neden gideyim özele diye düşünüyor insan peki dogum anında doktor geliyor mu acaba devlette
hilal8689 Esmaaaa_15 evet şehir hastanesindeydi o zaman. Ben şu anda Ertan beye gidiyorum ama devlette de bir kişiye gitsem diye araştırıyorum. Devlette Tuğban hanımı tavsiye etmişti bu forumda birisi. Ona da gideceğim Ertan beye ek olarak.
10Seher10 Esmaaaa_15 yengemin doğumunda yanında ben olduğum için kolaylıkla rahat veriyorum. Sancınız olduğu zaman devlet hastanesine gittiğiniz de sizi acil hasta olarak girişiniz yapılmakta. Kadın doğum acilinde hangi doktor varsa o muayene eder. Doğum anında doktorunuz gelmez. Doğum yapıp ertesi gün çıktığınız da sizin girişiniz acilden yapıldığı için muayeneye ve kontrole yine nöbetçi kadın doğum doktoru gelir. Şansınıza belki doktorunuz gelir. Doğumdan sonra doktor şu gün kontrole gel dikişlerime bakalım ya da tahlillerine bakalım dediğinde kendi doktoruna randevu alabilirsin. Ya da doğum anındaki doktordan memnun kaldıysan tine tercih edebilirsin. Bu tamamen sana bağlı.
Elifcan80 Ben hilal8689 benim doktorum da Ertan bey, tahlillerim içim Tuğban hanıma gidiyorum. Devlet hastanesi kriterlerine göre çok ilgili, kibar bir doktor. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz. Aklınıza takıldıysa belirtmek istedim☺️