Bende herkes gibi doğum hikayelerini okuyup kendi doğumu hep bekledim merakla ve sonunda o gün geldi💙38 haftada çatı muayenemde 1cm acikligim oldgnu öğrendik doktor bugün yarın gelir eli kulağında demişti 😊fakat benm hiç sancm vs yoktu 24 ocak oldu 38+5 yani o gün uyandığımda kasılmam çok vardı hafif sancılar vardı ama dayanilmicak gbi değildi hastaneye gitmeseydim de gidemeyeblrdm ama eşim gidelim dıe ısrar edince gittik ve muayene oldgm da 4cm açılma doğum başlamış dedi ve yatış verdi doktoruma haber verildi fakat gelmedi 😒🤯nöbetçi doktor la doğum gerçekleşti ama kendisinden de çok memnun kaldım. Neyse dha sonra yatış yapıldığı gibi suyum patlatilar 4 gbi ve sancılar gelmeye başladı eşim o sırada eşyaları almaya gitmişti eve ve 4 gbi başlayan sancılar hiç yavaş gelmedi Vala çok hızlı sancılar vardı ebe sürekli gelip bakıp çok iyi diyordu suniyle hc gerek kalmadı kendim sancim yetti ve ben hiç uzanmadim desem yeridir hep dolaştım odada sancı 2dk bir geliyordu ve o anda yere çömelip kalkıyordm dha snra 6 gbi muaynede 7cm olmuştu sıcak duşa grdm eşim belime sıcak su ttu çıktık ve ben artk hiç yerimde duramıyorum nst bağlamaya çalıştılar uzanamadim sancıları ayakta dha iyi karşılıyorum ve en son doktor gelip bakıp 8 9 cm açılma var dedi 1 cm dha dedi ama ben duramıyordm artk peki dedi dogimhnye alalım orda yardımcı olalım dedi ve gittik en zor kısım bence orası doktor ikinmami istedi ve ikindi çok güzel yonlendiryorsn dedi devam et dedi kaç kez ikindm bilmiyorum ama en son bna tam ikinma dediler 😅bebeğin cktgni hissetmemism bile 18.48 de dünyam oğlum kucağımdaydi çok minikti 🥰kesim olmadı çok şükür zor ama normal doğum kadr güzel birsey yok hemen toparlaniyorsn sizlere tavsiyem yürüyüş ve sancı geldgnde çömelip ikinin depend gerçekten hayat kurtarıcı bizden bu kadr darısı sizlerin başına İnş 🙏