Var mı benim gibi olanlar 18ci hafta ve hiç bir şikayetim yok , kusmalar hariç onun içinde hap kullanmaya başladığımdan beri ne baş dönmesi ne halsizlik ne de kusma, aksine çok enerjiğim. Kasık ağrısı falanda yok öğlen 12/1 gibi uyanıyorum iştahım normal.