iLkMom ben de yaşamıştım 11 de hep lekelenme ler oldu progestan kullandım doktor ultrasonda muayene etmişti alttan değil, 12 hafta da lekelenme ilaca rağmen kanamaya dönüştü ve baya yoğun olmuştu plesanta aşağı inmiş ilacın dozunu arttırıp kan ve idrar tahlili de yaptırdı doktor. Bebeğin gelişimi çok iyiydi evde yatış verdi doktor zorunlu olmadıkça kalkma riskli bi durum demişti. Bence doktora gidin bi muayene olun, inşallah ilerlemez 🙏🙏