Fly38 Hanımlar merhaba. 16+3 haftalığız doktora gitmeme 1 hafta kaldı. 3 gündür bulantım hiç olmadı ve göğüs hassasiyetim yok denecek kadar azaldı? Daha önce kayıplarım olduğu için tedirgin oldum. Yaşayanlar var mı acaba ??
Gamze2172 Fly38 benmde 12 haftalıkken göğüs hassasiyetim ortadan kalktı bulantım kalktı kontrolm vardı gıtım çok şükür hiç bir sıkıntı yoktu korkma inşallah Allah’ın izniyle bir şey olmaz yinede içini rahatlatmak için bı görün şuan 15 haftalık olduk hala göğüs agrım yok
[silindi] Fly38 bnm de bi anda kesildi canım doktor 9 ay bile sürebilir demişti ama sürmedi şükür çamasır bile takamıyodum çok kötüydü
Fly38 Gamze2172 sürekli de doktora gitmek istemiyorum ama işte böyle arada şeyran yokluyor sanırım. Çok teşekkür ederim inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza
Fly38 [silindi] yaa aynen bende öyleydim bugün bi baktım göğüslerim normalleşmiş sevinsem mi üzülsem mi bilemedim 😊 inşallah herşey yolundadır