Kızlar normalde 38+1 deyim ama doktorumun söylediği geçen hafta salı günü 38+2 deydik. Yani şuan uyumlu gidiyorsa doktorla 39+3teyim. 7-15 Şubat arası doğum olur dedi ama benim kafam baya karıştı. Sancım falan da yok doğru düzgün. Ben normal tarihime göremi doğuracağım yoksa bu hafta olur mu? Yani arada 10 gün var neredeyse.