gzdeakcy_123 Kızlar 35. Haftadayim tsh degerim 5 kusurlarda aralıktaki tahlilimde 2 küsurmus yarin doktora gideceğim fakat korktum bebege bi zarar olmus mudur
gzdeakcy_123 Nnjwkwkl hic ilac kullanmadım doktorda birsey demedi Aralık ayindaki tahlilde ama subat tahlilinde ana sağlığındaki doktor cok yukselmis dedi
Nnjwkwkl gzdeakcy_123 ilk değerlerinize baktnz mi birde ana sağlık sağlık ocağı yanlış sonuç olmasj çok yüksek olmaz ins birsey