Bebiiss 20. Haftaya kadar bende almamıştım . Endişelenmedim de . Bebeğim gelişimi iyiydi. Haftasıyla uyumluydu kilo alımı . Yeni almaya başladım . Zaten 20 den sonra alırsın diyordu herkes öyle de oluyor . 23. Haftadayım şuan 1.5 kilo aldım . Bu hafta yarım kilo birden aldım .