Oyaaaaaaaa ay ilk defa duyuyorum🤦♀️🤦♀️ burda okumuştum ömrü kısaları diyeni bakın şimdi hatırladım ben de diyorum neden öyle sordu acaba. Ay yok canım ya hurafedir onlar. Benim arkaşaşım kuaför doğurana kadar saçını belki 10 kere kesti 🤣🤣 içini ferah tut ama tabi sen bilirsin yine de içini çok dert ettirdiyse