svksym Kızlar merhaba hamilelikte yolculuk sıkıntı verir mi bebeğe yolculuğa çıkınca içime kurt düştü araç kendimizin 3 4 saatlik bir yol. Bu arada 20 +3 günlügüz.
Abcxyz svksym 33. Haftam da 17 saatlik yolculuk yaptim. Tabiki doktoruma sordum doktorum 2 saatte bir dur 10 dk yuru eger bu sekilde gitceksen musade edebilirim dedi. 2 saatte bi durarak geldik cok sukur ama yine de doktorunuza danisin
svksym Hafise riskim olsa sorardım zaten doktoruma. Hamilelikte yapilmamasi gereken şeylerden biri mi acaba diye fikir vermek isteyen annelerimize sormak istedim. burda kimse kadin dogum uzmani degil bunun bende farkindayim.
1_minik Ben de doktoruma danıştım 2 saatlik kendi aracımızla yolculuk yapabilir miyim diye yapabilirsin dedi..en iyi doktorunuz bilir..hamileliğin risk durumuna göre o yönlendirir bence de danışın içiniz rahat yapın yolculuğunuzu..
svksym Hafise riskim görünür de yok ama bebeği tehlikeye atacak bir durum mu diye sormak istedim bilmem sizi aydınlatabildim mi ?