Edadost Kızlar genelde biz hamilelerin kullandığın kan ilaçları standart aynımıdır. Birde siz hangisini kullanıyorsunuz. Şurup ve damla şeklinde olanlardan kullanan varmı
mervetari4 Edadost Ben vegaferon kullaniyordum sağlık ocaginin verdiği ama doktorm tavsiye etmedi zaten kan değerim de düşüktü o yuzden gyne ferro başlatti