Mervemerve58 Sevgili anneler idrar yolumda yüksek derecede iltihap var gebelikte böyle bisey yaşayan varmı doktorumun yazdığı ilaçları kullandım ama hiç bir etkisi olmamış hatta artmış iltihap ne yapmam gerekiyor bebeğime zararı olurmu çok endişeliyim
ikincimucizemmmm Mervemerve58 canım doktorun tekrar ilaç yazacaktır kesinlikle kullan ilk hamileliğimde baş belam olmuştu ve o yüzden erken doğum yaptım ve bebeğim enfeksiyon kaptı benden o yüzden ilaçlarına çok dikkat et bazen çok ısrarcı oluyor enfeksiyon şuan ikinciye hamileyim ve yine hafif enfeksiyon çıktı ve yine korkuyorum
Ebru6161 Mervemerve58 benimde basindan beri var cok su icmen lazm ancak o biraz azaltiyor onun disinda verilen ilaclari kullan aksatma 🤷🏻♀️