Asenadgdvrn80 İlk doğumum 37+4 de oldu normal olarak 2. Doğumum da bunun gibi olur mu acaba merak ediyorum saçma ama geç olan var mı ☹️
3Mucizem İnşallah normal olur,benim şuan 3.hamileliğim 38+5de olcak doğumum, bebeğin gelişimi belirliyor doğumu vakti zamanı gelince sağlıkla alırsın sende kucağına inşallah
2bebisannesiii Benimde ilkim 39+4 de olmuştu şimdi ise 39+2 haftalıgim heyecanla bekliyorum ilkinde kendi sancimla olmuştu inşallah buda öyle olur diye dua ediyorum 🤲