Samire008 ben de yeni hamileyim canım normalde adet sancım olurdu baldırlarm, belim ve karnımda ağrı olurdu hamile kaldığım ay hiç ağrım olmadı yanlizca adetime 3 gün kala belime bıçak saplanır tabirle ağrı oldu 5 10 saniyelik birseydi birde adetim 3 gün geçince karnımda adet sancısı oldu oda bir kaç saniyelik birseydi Ha bir de göğüs hassasiyeti asla olmazdı oda oldu ama bunlar adete 2 3 kala oldu. Beklenen adet geçtikten sonra asıl belirtiler başlıyor gerçekten.