karanim24 bende oğluma 2 yıl önce almıştım çok memnunum çokta rahat gönül rahatlığıyla kullanabilirsin hala da kullanıyorum dışarı çıkınca oturtuyorum yatak yapınca sığmıyor sıpam boyu uzadı diye ikinci çocuğum için kullanıcam şimdide güle güle kullanın sağlıkla huzurla inşallah