Gulsenela kızlar ilk doğum erken olmuyor diyorlar doğrumu yanı 40 ve artı oljyormuş mutlaka var mı ilk doğumunda daha erken doğuran
Buseyvz Gulsenela 2 arkadaşımda yakın zamanda normal doğumla 35. Haftalarında doğurdu bir alakası olacağını sanmıyorum 😊
Seda-34 Gulsenela genelde öyle oluyor galiba ama kardeşim 38 haftalık normal kendi sancısı gelerek doğum yaptı ilk gebeliğiydi.
Gulsenela Seda-34 38 candır ya nedense ben de şöyle 38 de bi doğursam diyorum aman nasip tabi ki ne zaman isterse o zaman geliyor bebişler
Dudumrtk YaseminBatrk suni sancı ne kadar sürede etki edio acaba bizde pazartesi suniyle doğumu denicez
Hayriye1410 YaseminBatrk suni sancı nasıldı sancı sonrası kaç saate açılma olup da doğurdunuz acaba ?
YaseminBatrk smyra32 ayyy ikinci doğum harbi gecikmiş😅 nasıl oldu doğumlarınız ve cinsiyetler nelerdi .
smyra32 YaseminBatrk ilk erkek ikinci kız benim doğumlarım zor geçiyor malesef ikinci kolay geçecekti ama kilosundan dolayı zor geçti..
Buseyvz Gulsenela evet ama maşaallah ikiside sağlıkla doğdu kuvöz’e girmeden anneleriyle çıktılar, biz de hayırlısıyla kavuşalım inşaallah 🤗
Seda-34 Gulsenela evet valla ben de öyle düşünüyorum tam vakti 🙈rabbim hayırlısını nasip etsin tabiki🤲🏻
neslihann87 Gulsenela ilk doğumum normaldi 38. haftada oldu sonraki 39+4 günlük hatta zorunlu sezaryenle öyle olmasa dahada gelmeye niyeti yoktu 3.de 38+5 günlükken alındı onunda hiç niyeti yoktu gelmeye bence alakası yok
Fatmaayae Dudumrtk kaç haftalıksın canım bizde 38 deyiz gelmeye niyeti yok stres basıyo artık hiç bi belirtim yok ne suyum azaldı ne nişanım geldi gün sancım yalancı sancım hiç bişy yok birde kız erken gelir diyolar hiç öyle bilşy yok😂
Dudumrtk Fatmaayae 39+3 haftalığız canım aynı bende de doğum belirtisi yok hiç ve bebeğin boynunda kordon olduğu için tam olarak aşağıya inemiomuş suni sancı yla denenecek pazartesi
[silindi] Gulsenela Bende şuan 38+1 deyim. Ama doktorum geçen hafta salı günü 38+2 desin dedi bugün onun hesaplamalarına 39+3 günlük oluyor. Sancım da arada oluyor ama az. 7-15 Şubat arası dedi bakalım ne zaman gelecek 😇
Zmra-13 Alfabetaa katılyorum sana vallahi bende 39+5 oldum kendi sancım var ama hissetmyom açılmam yoktu yatş yaptıktan sonra alttan muayene ede ede 2 cm tek oldu bi gecede mahvoldum diye çıktım evde beklyom sancımı hissetmeyi bide açılmamın olmasını