Kızlar selam sizce her koşul için yine de hastane çantasında mama bulundurulmalı mı? Ne dersiniz? Yani sonuç olarak kimse mama verme taraftarı değil ama ilk gebeliğim ve acemiyim haliyle bazı durumlarda süt gelmiyor falan diye duydum hani çok gerekli bir şey mi bilemiyorum. Tecrübesi olanlar yardımcı olursanız sevinirim