Ürologa gidebilirsin canım. Yalnız verilen ilacın kategorileri var biliyorsun doktora a ve b kategorisinden ilaç vermesini rica et. Ben bağırsak iltihabı geçirdim. Antibiyotik ve krem vermişti. Kendi doktorum kremi kullandırmadı C kategorisi diye. ama verilen ilacı mutlaka kendi doktoruna danış öyle kullan.