Merhaba.Bu soru için daha çok erken 20. Haftadayım ama kafama takıldı.Okuduğum kitapta internette filan bebekler Doğumdan bir kaç hafta sonra gece 5-6 saat uyumaya başlarlar diyor.Bu sürede bebeği uyandırıp emzirmek gerekmez mi?Bildiğim kadarıyla 2.5-3 saatte bir emzirmek gerekiyor.İlk hamileliğim olduğu için acemiliğime verin lütfen soruyu.Telaşlanıyorum şimdiden.