Benimde öyle plasenta aşağıda fakat rahim ağzını kapatmadığını söyledi Dr istirahat edip çok ayakta kalmamamı söyledi 10 haftalıkken bi kanamam olmuştu bi hafta sürdü sonra hiç olmadı şuan 28 haftalığız ama yukarı çıkmadı çünkü bebeğimin hareketleri aşağıda hissediyorum genelde