Seftali1 Parmağıma tuz alıp yiyorum iyi geliyor o çubuk kraker öyle tutmuyor beni artık bünye alıştığından mı anlamadım prilam kullanıyordum o da işe yaramıyor artık şimdi dil altı tableti verdi doktor onu alıcam onu da çok zorda kaldıkça kullanmam gerekiyormuş ☹️