Kızlar 21+1 günlük hamileyim, inanılmaz derecede saçlarım dökülüyor ve saçlarım uzun. Banyoda ayrı, tararken ayrı, toplarken ayrı, elimi saçıma atsam ayrı dökülüyor ve anında karışıyor saçlarım. Doktoruma gebeliğin başında sormuştum normal demişti. Kestirmek dökülmeyi azaltır mı? Veya şampuan, saç kremi değişikliği mi yapsam bilemiyorum. Sizin önerileriniz var mı? 😊