Kızlar merhaba ben 36. Haftalığım tansiyondan dolayı alfamede başladım gunde 4 doz içiyorum. Son 2 haftada ortaya çıktı böyle bir şey hiç yoktu. Bu yüksek tansiyon durumu gebelikten sonra da devam eder mi kalıcı mı yoksa gebeliğe özel mi oluyor tansiyon durumları tecrübeli anneler bi bakabilir mi…